Kertz-Welzel, Alexandra
(2016):
Turning a private into a public interest: what music education policy can learn from sociology of music education.
ISME World Conference in Glasgow, Scotland, Glasgow, Scotland, 20. - 22. Juli 2016.
Chen, Hung-Pai und Schmidt, Patrick (Hrsg.):
In: Proceedings of the 18th International Seminar of the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education, and Media, Birmingham, England,
S. 252-268
Externer Volltext: https://www.isme.org/sites/default/files/documents/2016%20ISME%20Commission%20on%20Music%20Policy%20Proceedings.pdf
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Abstract) |
---|---|
Fakultät: | Geschichts- und Kunstwissenschaften > Department Kunstwissenschaften |
Themengebiete: | 700 Künste und Unterhaltung > 700 Künste |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 57778 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 13. Sep. 2018, 14:17 |
Letzte Änderungen: | 13. Sep. 2018, 14:17 |