Udupa, Sahana ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3647-9570
(2014):
Aam Aadmi: Decoding the Media Logics.
In: Economic and Political Weekly, Bd. 49, Nr. 7
Externer Volltext: https://www.epw.in/journal/2014/7/commentary/aam-aadmi-decoding-media-logics.html
Abstract
The spectacular rise of the Aam Aadmi Party and all the recent controversies it has sparked prompt us to examine the role of media in the making of the "common man". This article traces the logics of print, television, and social media, to ask what it means to consider AAP as a "media party".
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Fakultät: | Kulturwissenschaften > Department für Kulturwissenschaften und Altertumskunde > Ethnologie |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 300 Sozialwissenschaft, Soziologie |
ISSN: | 0012-9976 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 69647 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 13. Nov. 2019, 10:01 |
Letzte Änderungen: | 13. Nov. 2019, 10:08 |