Hufnagel, Gerrit und Schwaiger, Manfred ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2019):
Increasing price transparency to mitigate consumers’ negative responses to personalized price discrimination.
33rd Annual Australian & New Zealand Academy of Management Conference, Cairns, Queensland, 3–6 December 2019.
In: Wicked Solutions to Wicked Problems. The Challenges Facing Management Research and Practice,
S. 1245
Externer Volltext: https://www.anzam.org/wp-content/uploads/2020/01/ANZ5696-ANZAM-Conference-Proceedings-Abstracts-2019-17-January-2020.pdf
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Abstract) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 95295 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 24. Mrz. 2023, 10:12 |
Letzte Änderungen: | 10. Jul. 2023, 14:37 |