ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560; Eberhardt, Johanna E. und Reichert (geb. Mahr), Sarah Isabel
(2019):
Young but Reputable: How Can Young Firms Build Corporate Reputation through Corporate Communications? A Choice-Based Approach.
33rd Annual Australian & New Zealand Academy of Management Conference, Cairns, Queensland, 3–6 December 2019.
In: Wicked Solutions to Wicked Problems. The Challenges Facing Management Research and Practice,
S. 1224
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Abstract) |
---|---|
Publikationsform: | Publisher's Version |
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 95297 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 24. Mrz. 2023, 10:14 |
Letzte Änderungen: | 07. Aug. 2023, 12:16 |