ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560; Eberhardt, Johanna E. und Reichert (geb. Mahr), Sarah Isabel
(2019):
Young but Reputable: How Can Young Firms Build Corporate Reputation through Corporate Communications? A Choice-Based Approach.
33rd Annual Australian & New Zealand Academy of Management Conference, Cairns, Queensland, 3–6 December 2019.
In: Wicked Solutions to Wicked Problems. The Challenges Facing Management Research and Practice,
S. 1224
| Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Abstract) |
|---|---|
| Publikationsform: | Publisher's Version |
| Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 95297 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 24. Mrz. 2023 10:14 |
| Letzte Änderungen: | 07. Aug. 2023 12:16 |
