Rigdon, Edward E.; Ringle, Christian M.; Sarstedt, Marko und Gudergan, Siegfried P.
(2011):
Assessing Heterogeneity in Customer Satisfaction Studies: Across Industry Similarities and within Industry Differences.
In: Sarstedt, Marko; Schwaiger, Manfred und Taylor, C. R. (Hrsg.):
Measurement and Research Methods in International Marketing. Advances in international marketing, Bd. 22. London [u.a.]: Emerald. S. 169-194
Dokumententyp: | Buchbeitrag |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
ISBN: | 978-1-7805-2094-0 (print) ; 978-1-78052-095-7 (online) |
ISSN: | 1474-7979 |
Ort: | London [u.a.] |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 95473 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 28. Mrz. 2023, 13:08 |
Letzte Änderungen: | 28. Mrz. 2023, 13:08 |