Raithel, Sascha; Scharf, Sebastian; Taylor, Charles R.; Schwaiger, Manfred ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Zimmermann, Lorenz
(2011):
Marketing Accountability: Applying Data Envelopment Analysis to Assess the Impact of Advertising Efficiency on Shareholder Value.
In:
Measurement and Research Methods in International Marketing. Advances in International Marketing, Bd. 22. S. 115-139
Dokumententyp: | Buchbeitrag |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
ISBN: | 978-1-7805-2094-0 (print) ; 978-1-78052-095-7 (online) |
ISSN: | 1474-7979 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 95478 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 28. Mrz. 2023, 13:17 |
Letzte Änderungen: | 28. Mrz. 2023, 13:17 |