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Zeitschriftenartikel
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Buchbeitrag
Anzahl der Publikationen:
7
Zeitschriftenartikel
Weber, Ellen
;
Buettgen, Marion
und
Bartsch, Silke
(2022):
How to take employees on the digital transformation journey: An.
In: Journal of Business Research, Bd. 143: S. 225-238
Bartsch, Silke
;
Weber, Ellen
;
Buettgen, Marion
und
Huber, Ariana
(2020):
Leadership matters in crisis-induced digital transformation: how to lead service employees effectively during the COVID-19 pandemic.
In: Journal of Service Management, Bd. 32, Nr. 1: S. 71-85
Rehnen, Lena-Marie
;
Bartsch, Silke
;
Kull, Marina
und
Meyer, Anton
(2017):
Exploring the impact of rewarded social media engagement in loyalty programs.
In: Journal of Service Management, Bd. 28, Nr. 2: S. 305-328
Göbel, Fabian
;
Meyer, Anton
;
Ramaseshan, B.
und
Bartsch, Silke
(2017):
Consumer responses to covert advertising in social media.
In: Marketing Intelligence & Planning, Bd. 35, Nr. 5: S. 578-593
Schmitz, Christoph
;
Bartsch, Silke
und
Meyer, Anton
(2016):
Mobile App Usage and Its Implications for Service Management - Empirical Findings from German Public Transport.
In: Procedia - Social and Behavioral Sciences, Bd. 224: S. 230-237
Buchbeitrag
Bartsch, Silke
und
Meyer, Anton
(2016):
Zwischen Generalisierung und Eigenständigkeit - Marketingtheoretische Betrachtung des Dienstleistungsmanagements.
In:
Corsten, Hans
und
Roth, Stefan
(Hrsg.): Handbuch Dienstleistungsmanagement. München: Franz Vahlen. S. 157-174
Picot, Arnold
und
Schwaiger, Manfred
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2015):
Welche Bedeutung haben Marken in interindustriellen Geschäftsbeziehungen? Eine qualitative Studie.
In:
Bartsch, Silke
und
Blümelhuber, Christian
(Hrsg.): Always Ahead im Marketing : Offensiv, digital, strategisch. Wiesbaden: Springer Gabler. S. 305-338
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 18:34:42 2024 CET
erstellt.