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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 7

Zeitschriftenartikel

Weber, Ellen; Buettgen, Marion und Bartsch, Silke (2022): How to take employees on the digital transformation journey: An. In: Journal of Business Research, Bd. 143: S. 225-238

Bartsch, Silke; Weber, Ellen; Buettgen, Marion und Huber, Ariana (2020): Leadership matters in crisis-induced digital transformation: how to lead service employees effectively during the COVID-19 pandemic. In: Journal of Service Management, Bd. 32, Nr. 1: S. 71-85

Rehnen, Lena-Marie; Bartsch, Silke; Kull, Marina und Meyer, Anton (2017): Exploring the impact of rewarded social media engagement in loyalty programs. In: Journal of Service Management, Bd. 28, Nr. 2: S. 305-328

Göbel, Fabian; Meyer, Anton; Ramaseshan, B. und Bartsch, Silke (2017): Consumer responses to covert advertising in social media. In: Marketing Intelligence & Planning, Bd. 35, Nr. 5: S. 578-593

Schmitz, Christoph; Bartsch, Silke und Meyer, Anton (2016): Mobile App Usage and Its Implications for Service Management - Empirical Findings from German Public Transport. In: Procedia - Social and Behavioral Sciences, Bd. 224: S. 230-237

Buchbeitrag

Bartsch, Silke und Meyer, Anton (2016): Zwischen Generalisierung und Eigenständigkeit - Marketingtheoretische Betrachtung des Dienstleistungsmanagements. In: Corsten, Hans und Roth, Stefan (Hrsg.): Handbuch Dienstleistungsmanagement. München: Franz Vahlen. S. 157-174

Picot, Arnold und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2015): Welche Bedeutung haben Marken in interindustriellen Geschäftsbeziehungen? Eine qualitative Studie. In: Bartsch, Silke und Blümelhuber, Christian (Hrsg.): Always Ahead im Marketing : Offensiv, digital, strategisch. Wiesbaden: Springer Gabler. S. 305-338

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 18:34:42 2024 CET erstellt.