Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 13

Zeitschriftenartikel

Bauer, Elisabeth ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4078-0999; Greisel, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9586-5714; Kuznetsov, Ilia ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-6359-2774; Berndt, Markus ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4467-5355; Kollar, Ingo ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9257-5028; Dresel, Markus ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2131-3749; Fischer, Martin R. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5299-5025 und Fischer, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X (2023): Using natural language processing to support peer‐feedback in the age of artificial intelligence: A cross‐disciplinary framework and a research agenda. In: British Journal of Educational Technology, Bd. 54, Nr. 5: S. 1222-1245 [PDF, 3MB]

Styn, Amelie ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9459-4230; Scheiter, Katharina; Fischer, Martin R. R.; Shiozawa, Thomas; Behrmann, Felix; Steffan, Adrian; Kugelmann, Daniela und Berndt, Markus (2022): Effects of tablet-based drawing and paper-based methods on medical students' learning of gross anatomy. In: Anatomical Sciences Education, Bd. 16, Nr. 2: S. 266-279 [PDF, 2MB]

Dusch, Martin; Mayer, Manfred; Treede, Rolf-Detlef; Fischer, Martin R. und Berndt, Markus (2022): Projektbericht zur Förderung wissenschaftlicher Kompetenzen im Fach Schmerzmedizin im Rahmen der curricularen Lehre. In: Schmerz, Bd. 36, Nr. 6: S. 398-405

Berndt, Markus; Fischer, Frank und Strijbos, Jan-Willem (2022): Impact of sender and peer-feedback characteristics on performance, cognitive load, and mindful cognitive processing. In: Studies in Educational Evaluation, Bd. 75, 101197

Berndt, Markus ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4467-5355; Schmidt, Felicitas M.; Sailer, Maximilian; Fischer, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X; Fischer, Martin R. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5299-5025 und Zottmann, Jan M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3887-1181 (Februar 2021): Investigating statistical literacy and scientific reasoning & argumentation in medical-, social sciences-, and economics students. In: Learning and Individual Differences, Bd. 86, 101963

Amare, Equlinet Misganaw; Siebeck, Matthias; Sendekie, Tegbar Yigzaw; Fischer, Martin R. und Berndt, Markus (2021): Development of an Entrustable Professional Activities (EPA) Framework to Inform Surgical Residency Training Programs in Ethiopia: A Three-round National Delphi Method Study. In: Journal of Surgical Education, Bd. 79, Nr. 1: S. 56-68

Berndt, Markus; Schmidt, Felicitas M.; Sailer, Maximilian; Fischer, Frank; Fischer, Martin R. und Zottmann, Jan M. (2021): Investigating statistical literacy and scientific reasoning & argumentation in medical-, social sciences-, and economics students *. In: Learning and Individual Differences, Bd. 86, 101963

Schmidt, Felicitas M.; Zottmann, Jan M.; Sailer, Maximilian; Fischer, Martin R. und Berndt, Markus (2021): Statistical literacy and scientific reasoning & argumentation in physicians. In: Gms Journal for Medical Education, Bd. 38, Nr. 4, Doc77

Stuelpnagel, C. von; Kutschker, Sebastian; Sperl, Wolfgang; Berweck, Steffen; Staudt, Martin; Berndt, Markus und Kluger, G. (2021): Childhood Stroke: Long-Term Outcomes and Health-Related Quality of Life with a Special Focus on the Development of Epilepsy. In: Neuropediatrics, Bd. 52, Nr. 6: S. 469-474

Wirth, Stefan; Mueck, Fabian; Berndt, Maria Theresa; Berndt, Markus; Fischer, Martin und Maxien, Daniel (2020): Qualität von Befunderstellung, Beurteilung und Selbsteinschätzung bei der Auswertung von Radiographien des Thorax in einer Ebene in Abhängigkeit von der Verwendung eines anatomischen Betrachtungsschemas und der Auswerterexpertise. In: Radiologe, Bd. 60, Nr. 9: S. 850-862

Berndt, Markus; Thomas, Franziska; Bauer, Daniel; Haertl, Anja; Hege, Inga; Kääb, Stefan; Fischer, Martin R. und Heitzmann, Nicole (2020): The influence of prompts on final year medical students' learning process and achievement in ECG interpretation. In: GMS Journal for Medical Education, Bd. 37, Nr. 1, Doc11

Berndt, Markus ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4467-5355; Strijbos, Jan-Willem und Fischer, Frank (Januar 2018): Effects of written peer-feedback content and sender’s competence on perceptions, performance, and mindful cognitive processing. In: European Journal of Psychology of Education, Bd. 33, Nr. 1: S. 31-49

Berndt, Markus ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4467-5355 und Fischer, Martin R. (2018): The role of electronic health records in clinical reasoning. In: Annals of the New York Academy of Sciences, Bd. 1434, Nr. 1: S. 109-114

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 22:15:23 2024 CEST erstellt.