Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2012 | 2010 | 2005 | 2004 | 2003 | 1999
Anzahl der Publikationen: 8

2012

Cannon, James N.; Cannon, Hugh M. und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2012): Modeling the “Profitable-Product Death Spiral”. In: Simulation & Gaming, Bd. 43, Nr. 6: S. 761-777

2010

Cannon, Hugh M.; Cannon, James N. und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2010): Incorporating Customer Lifetime Value Into Marketing Simulation Games. In: Simulation & Gaming, Bd. 41, Nr. 3: S. 341-359

Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560; Cannon, Hugh M. und Numberger, Siegfried (2010): Is Two Better than One? The Impact of Cross-Media Print and Internet Advertising in Germany. In: Communicative Business. Italian Research Review on Business Communication, Bd. 3, Nr. 1: S. 7-26

2005

Cannon, Hugh M.; Cannon, James N. und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (März 2005): Simulating Customer Lifetime Value: Implications for Game Design and Student Performance. 32nd ABSEL conference, Orlando, Florida, 2005. Ledman, Robert (Hrsg.): In: Developments in Business Simulation and Experiential Learning: Proceedings of the Annual ABSEL conference, Bd. 32 S. 54-64 [PDF, 779kB]

2004

Cannon, Hugh M. und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2004): Accounting for Company Reputation: Variations on the Gold Standard. In: Developments in Business Simulation and Experiential Learning, Bd. 31: S. 300-309

Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Cannon, Hugh M. (2004): Exploring Company Brand Equity. 2004 Conference of the American Academy of Advertising, ?, 2004. Rose, Pat (Hrsg.): In: Proceedings of the 2004 Conference Of The American Academy Of Advertising, American Academy of Advertising. S. 67-73

2003

Cannon, Hugh M. und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2003): Incorporating ‘Company Reputation’ into Total Enterprise Simulations. Association for Business Simulation and Experiential learning (ABSEL). [PDF, 440kB]

1999

Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Cannon, Hugh M. (1999): Unternehmensreputation – Bestandsaufnahme und Messkonzepte. In: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung, Bd. 50, Nr. 3: S. 237-261

Diese Liste wurde am Sat Nov 23 20:51:54 2024 CET erstellt.