Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2018 | 2016
Anzahl der Publikationen: 3

2018

Mayer, Tobias Emanuel (2018): The Bernstein-Effect – changing music education without waiting for policies. , Ludwig-Maximilians-Universität, Munich, 10. - 13. Juli 2018. Chen, Hung-Pai; Villiers, Alethea de und Kertz-Welzel, Alexandra (Hrsg.): In: Proceedings of the Pre Conference Seminar for the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education and Media 2018, München: S. 180-185

2016

Kertz-Welzel, Alexandra (2016): Bildung and the master teacher: issues in pre-service teacher education in Germany. ISME World Conference in Glasgow, Scotland, Glasgow, Scotland, 20. - 22. Juli 2016. Chen, Hung-Pai und Schmidt, Patrick (Hrsg.): In: Proceedings of the 18th International Seminar of the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education, and Media, Birmingham, England, S. 498-504

Kertz-Welzel, Alexandra (2016): Turning a private into a public interest: what music education policy can learn from sociology of music education. ISME World Conference in Glasgow, Scotland, Glasgow, Scotland, 20. - 22. Juli 2016. Chen, Hung-Pai und Schmidt, Patrick (Hrsg.): In: Proceedings of the 18th International Seminar of the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education, and Media, Birmingham, England, S. 252-268

Diese Liste wurde am Sat May 4 21:12:55 2024 CEST erstellt.