Anzahl der Publikationen: 3
Konferenzbeitrag
Mayer, Tobias Emanuel
(2018):
The Bernstein-Effect – changing music education without waiting for policies.
, Ludwig-Maximilians-Universität, Munich, 10. - 13. Juli 2018.
Chen, Hung-Pai; Villiers, Alethea de und Kertz-Welzel, Alexandra (Hrsg.):
In: Proceedings of the Pre Conference Seminar for the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education and Media 2018,
München: S. 180-185
Kertz-Welzel, Alexandra
(2016):
Bildung and the master teacher: issues in pre-service teacher education in Germany.
ISME World Conference in Glasgow, Scotland, Glasgow, Scotland, 20. - 22. Juli 2016.
Chen, Hung-Pai und Schmidt, Patrick (Hrsg.):
In: Proceedings of the 18th International Seminar of the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education, and Media, Birmingham, England,
S. 498-504
Kertz-Welzel, Alexandra
(2016):
Turning a private into a public interest: what music education policy can learn from sociology of music education.
ISME World Conference in Glasgow, Scotland, Glasgow, Scotland, 20. - 22. Juli 2016.
Chen, Hung-Pai und Schmidt, Patrick (Hrsg.):
In: Proceedings of the 18th International Seminar of the ISME Commission on Music Policy: Culture, Education, and Media, Birmingham, England,
S. 252-268
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 22:00:46 2024 CET
erstellt.