Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Kramer, Maria; Fortsch, Christian und Neuhaus, Birgit J. (13. Mai 2021): Integrating or Not-Integrating—That is the Question. Effects of Integrated Instruction on the Development of Pre-Service Biology Teachers’ Professional Knowledge. In: Frontiers in Education, Bd. 6, 645227 [PDF, 1MB]

Kramer, Maria; Fortsch, Christian und Neuhaus, Birgit J. (2021): Can Pre-Service Biology Teachers' Professional Knowledge and Diagnostic Activities Be Fostered by Self-Directed Knowledge Acquisition via Texts? In: Education Sciences, Bd. 11, Nr. 5, 244

Fortsch, Christian; Dorfner, Tobias; Baumgartner, Julia; Werner, Sonja; Kotzebue, Lena von und Neuhaus, Birgit J. (2020): Fostering Students' Conceptual Knowledge in Biology in the Context of German National Education Standards. In: Research in Science Education, Bd. 50, Nr. 2: S. 739-771

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 19:41:45 2024 CEST erstellt.