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Anzahl der Publikationen: 11

Zeitschriftenartikel

Falck, Oliver; Fritsch, Michael; Heblich, Stephan und Otto, Anne (August 2018): Music in the air. Estimating the social return to cultural amenities. In: Journal of Cultural Economics, Bd. 42, Nr. 3: S. 365-391

Falck, Oliver; Fritsch, Michael und Heblich, Stephan (2013): Is industry location persistent over time? Evidence from coagglomeration patterns between new and incumbent firms in Germany. In: Jahrbuch für Regionalwissenschaft, Bd. 34, Nr. 1: S. 1-21

Falck, Oliver; Fritsch, Michael und Heblich, Stephan (2011): The phantom of the opera: Cultural amenities, human capital, and regional economic growth. In: Labour Economics, Bd. 18, Nr. 6: S. 755-766

Fritsch, Michael und Falck, Oliver (2007): New business formation by industry over space and time: A multidimensional analysis. In: Regional Studies, Bd. 41, Nr. 2: S. 157-172

Brixy, Udo; Falck, Oliver und Fritsch, Michael (2006): The effect of industry, region, and time on new business survival - A multi-dimensional analysis. In: Review of Industrial Organization, Bd. 28, Nr. 3: S. 285-306

Paper

Falck, Oliver; Fritsch, Michael und Heblich, Stephan (2009): Bohemians, human capital, and regional economic growth. CESifo Working Paper,

Falck, Oliver; Fritsch, Michael und Heblich, Stephan (2008): The Apple Doesn´t Fall Far From the Tree: Location of Start-Ups Relative to Incumbents. Jena economic research papers (JERP)

Falck, Oliver; Fritsch, Michael und Heblich, Stephan (2008): The apple doesn’t fall far from the tree: location of start-ups relative to incumbents. CESifo Working Paper,

Fritsch, Michael; Brixy, Udo und Falck, Oliver (2004): The Effect of Industry, Region and Time on New Business Survival - A Multi-Dimensional Analysis. Papers on Entrepreneurship, Growth and Public Policy,

Buchbeitrag

Falck, Oliver; Fritsch, Michael und Heblich, Stephan (2017): Was trägt die etablierte Hochkultur zur Regionalentwicklung bei? Die wirtschaftliche Bedeutung von Opernhäusern. In: Reuband, Karl-Heinz (Hrsg.): Oper, Publikum und Gesellschaft. Wiesbaden: Springer. S. 3-18

Fritsch, Michael und Falck, Oliver (2002): New firm formation by industry over space and time: a multi-level analysis for Germany. In: From industry to advanced services : perspectives of European metropolitan regions ; ERSA 2002 Dortmund. Dortmund: ERSA.

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 20:56:29 2024 CEST erstellt.