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Anzahl der Publikationen: 7

Monographie

Hair, Joseph F.; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804 und Gudergan, Siegfried P. (2018): Advanced Issues in Partial Least Squares Structural Equation Modeling. Thousand Oaks: Sage.

Zeitschriftenartikel

Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Mitchell, Rebecca und Gudergan, Siegfried P. (2020): Partial least squares structural equation modeling in HRM research. In: International Journal of Human Resource Management, Bd. 31, Nr. 12: S. 1617-1643

Schirmer, Nadine A.; Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804; Gudergan, Siegfried P. und Feistel, Matthias S. G. (2018): The link between customer satisfaction and loyalty: the moderating role of customer characteristics. In: Journal of Strategic Marketing, Bd. 26, Nr. 4: S. 298-317

Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Hair, Joseph F.; Ringle, Christian M.; Thiele, Kai O. und Gudergan, Siegfried P. (2016): Estimation issues with PLS and CBSEM: Where the bias lies! In: Journal of Business Research, Bd. 69, Nr. 10: S. 3998-4010

Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804 und Gudergan, Siegfried P. (2016): Guidelines for treating unobserved heterogeneity in tourism research: A comment on Marques and Reis (2015). In: Annals of Tourism Research, Bd. 57: S. 279-284

Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Ringle, Christian M.; Raithel, Sascha und Gudergan, Siegfried P. (2014): In Pursuit of Understanding What Drives Fan Satisfaction. In: Journal of Leisure Research, Bd. 46, Nr. 4: S. 419-447

Buchbeitrag

Rigdon, Edward E.; Ringle, Christian M.; Sarstedt, Marko und Gudergan, Siegfried P. (2011): Assessing Heterogeneity in Customer Satisfaction Studies: Across Industry Similarities and within Industry Differences. In: Sarstedt, Marko; Schwaiger, Manfred und Taylor, C. R. (Hrsg.): Measurement and Research Methods in International Marketing. Advances in international marketing, Bd. 22. London [u.a.]: Emerald. S. 169-194

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 19:26:31 2024 CEST erstellt.