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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2020 | 2018
Anzahl der Publikationen: 5

2022

Maurer, Marcus; Haßler, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-2907-5228; Kruschinski, Simon und Jost, Pablo (2022): Looking over the channel: The balance of media coverage about the “refugee crisis” in Germany and the UK. In: Communications, Bd. 47, Nr. 2: S. 219-240

Jost, Pablo; Kruschinski, Simon; Sülflow, Michael; Hassler, Jörg und Maurer, Marcus (2022): Invisible transparency: How different types of ad disclaimers on Facebook affect whether and how digital political advertising is perceived. In: Policy and Internet, Bd. 15, Nr. 2: S. 204-222

Kruschinski, Simon; Haßler, Jörg; Jost, Pablo und Sülflow, Michael (2022): Posting or Advertising? How Political Parties Adapt Their Messaging Strategies to Facebook's Organic and Paid Media Affordances. In: Journal of Political Marketing

2020

Jost, Pablo; Maurer, Marcus und Hassler, Jörg (2020): Populism Fuels Love and Anger: The Impact of Message Features on Users' Reactions on Facebook. In: International Journal of Communication, Bd. 14: S. 2081-2102

2018

Maurer, Marcus; Jost, Pablo; Haßler, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-2907-5228 und Kruschinski, Simon ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3185-5656 (21. Dezember 2018): Auf den Spuren der Lügenpresse. Zur Richtigkeit und Ausgewogenheit der Medienberichterstattung in der „Flüchtlingskrise“. In: Publizistik, Bd. 64, Nr. 1: S. 15-35

Diese Liste wurde am Sat Apr 27 23:24:07 2024 CEST erstellt.