Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2020 | 2019 | 2018
Anzahl der Publikationen: 3

2020

Kyaruzi, Florence; Strijbos, Jan-Willem und Ufer, Stefan (24. September 2020): Impact of a Short-Term Professional Development Teacher Training on Students' Perceptions and Use of Errors in Mathematics Learning. In: Frontiers in Education, Bd. 5, 559122: S. 1-15 [PDF, 502kB]

2019

Kyaruzi, Florence; Strijbos, Jan-Willem; Lifer, Stefan und Brown, Gavin T. L. (2019): Students' formative assessment perceptions, feedback use and mathematics performance in secondary schools in Tanzania. In: Assessment in Education-Principles Policy & Practice, Bd. 26, Nr. 3: S. 278-302

2018

Kyaruzi, Florence; Strijbos, Jan-Willem; Ufer, Stefan und Brown, Gavin T. L. (2018): Teacher AfL perceptions and feedback practices in mathematics education Chock for among secondary schools in Tanzania. In: Studies in Educational Evaluation, Bd. 59: S. 1-9

Diese Liste wurde am Sat Jun 1 20:39:17 2024 CEST erstellt.