www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
3
Zeitschriftenartikel
Kyaruzi, Florence
;
Strijbos, Jan-Willem
und
Ufer, Stefan
(24. September 2020):
Impact of a Short-Term Professional Development Teacher Training on Students' Perceptions and Use of Errors in Mathematics Learning.
In: Frontiers in Education, Bd. 5, 559122: S. 1-15
[PDF, 502kB]
Kyaruzi, Florence
;
Strijbos, Jan-Willem
;
Lifer, Stefan
und
Brown, Gavin T. L.
(2019):
Students' formative assessment perceptions, feedback use and mathematics performance in secondary schools in Tanzania.
In: Assessment in Education-Principles Policy & Practice, Bd. 26, Nr. 3: S. 278-302
Kyaruzi, Florence
;
Strijbos, Jan-Willem
;
Ufer, Stefan
und
Brown, Gavin T. L.
(2018):
Teacher AfL perceptions and feedback practices in mathematics education Chock for among secondary schools in Tanzania.
In: Studies in Educational Evaluation, Bd. 59: S. 1-9
Diese Liste wurde am
Sat Jan 11 21:43:34 2025 CET
erstellt.