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Anzahl der Publikationen: 3

Buchbeitrag

Spanjol, Jelena; Scott, Michael J.; Melamed, Stephen; Page, Albert L.; Bergh, Donald und Pfanner, Peter (2014): Collaborative Innovation Across Industry-Academy and Functional Boundaries: How Companies Innovate with Interdisciplinary Faculty and Student Teams. In: Noble, Charles H.; Durmusoglu, Serdar S. und Griffin, Abbie (Hrsg.): Open Innovation: New Product Development Essentials from the PDMA. New York, NY: John Wiley & Sons. S. 175-223

Konferenzbeitrag

Witmaier, Alexander (2018): Corporate Branding and Spillover Effects: The Role of Product Brands in Brand Equity Leverage and Dilution. Summer AMA Conference 2017, San Francisco, California, USA, 4 – 6 August 2017. Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.): In: Summer AMA Conference 2017. Innovation & Sustainability in Marketing, B3

Hausmann, Maximilian G. und Niemann, Antje (2015): What Makes Online Complaints Critical? An Analysis of Third-Party Reactions Based on Justice Dimensions and Social Emotions. 2015 AMA Summer Marketing Educators' Conference, Chicago, Illinois, USA, 14-16 August 2015. Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.): In: AMA Summer Educators' Conference 2015. Improving Business Practice Through Marketing Insight, S. 371

Diese Liste wurde am Sun May 12 03:49:28 2024 CEST erstellt.