Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2010 | 2004 | 2003
Anzahl der Publikationen: 4

2010

Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560; Cannon, Hugh M. und Numberger, Siegfried (2010): Is Two Better than One? The Impact of Cross-Media Print and Internet Advertising in Germany. In: Communicative Business. Italian Research Review on Business Communication, Bd. 3, Nr. 1: S. 7-26

2004

Numberger, Siegfried (2004): Allowing for seeds of change: An approach to systematically select and frame Variables for Scenario Analysis. In: McKeirnan, P. (Hrsg.): British Academy of Management Annual Conference 2004. St Andrews, Scotland: St Andrews University, Scotland.

2003

Reibnitz, A. von; Rautenberg, A.; Weissert, P.; Schierstädt, M. von; Numberger, Siegfried und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2003): [eBook] Pricing von Paid Content und Paid Services. Berlin

Numberger, Siegfried und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2003): Cross Media, Print, and Internet Advertising: Impact of Medium on Recall, Brand Attitude, and Purchase Intention. Schriften zur empirischen Forschung und quantitativen Unternehmensplanung, Nr. 17.

Diese Liste wurde am Sat Sep 21 20:12:48 2024 CEST erstellt.