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Anzahl der Publikationen: 2

Zeitschriftenartikel

Pfaff, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0028-239X und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (November 2023): When reality backfires: Product evaluation context and the effectiveness of augmented reality in e‐commerce. In: Psychology & Marketing, Bd. 40, Nr. 11: S. 2413-2427 [PDF, 1MB]

Konferenzbeitrag

Pfaff, Alexander und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2022): Tidy your room! The Impact of Product Evaluation Context on Augmented Reality’s Effectiveness in E-Commerce. 51st European Marketing Academy Conference, Budapest, Hungary, 24.05. - 27.05.2022. Proceedings of the 51st European Marketing Academy Conference (EMAC 2022).

Diese Liste wurde am Sat May 11 21:51:00 2024 CEST erstellt.