Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 4

Monographie

Pfaff, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0028-239X (2024): Augmented Reality and Consumer Behavior in E-Commerce. Electronic Commerce & Digital Markets, Bd. 16. 1. Norderstedt: BoD – Books on Demand.

Zeitschriftenartikel

Pfaff, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0028-239X und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (November 2023): When reality backfires: Product evaluation context and the effectiveness of augmented reality in e‐commerce. In: Psychology & Marketing, Bd. 40, Nr. 11: S. 2413-2427 [PDF, 1MB]

Konferenzbeitrag

Pfaff, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0028-239X und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2024): Man and Machine: AR-based Vocational Training for Tacit Knowledge Tasks. 32nd European Conference on Information Systems (ECIS 2024), Paphos, Cyprus, 13.06. - 19.06.2024. In: ECIS 2024 Proceedings,

Pfaff, Alexander und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2022): Tidy your room! The Impact of Product Evaluation Context on Augmented Reality’s Effectiveness in E-Commerce. 51st European Marketing Academy Conference, Budapest, Hungary, 24.05. - 27.05.2022. Proceedings of the 51st European Marketing Academy Conference (EMAC 2022).

Diese Liste wurde am Sat Jan 4 23:45:46 2025 CET erstellt.