www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
5
Zeitschriftenartikel
Schmalz, Xenia
;
Mulatti, Claudio
;
Schulte-Korne, Gerd
und
Moll, Kristina
(2022):
Effects of complexity and unpredictability on the learning of an artificial orthography.
In: Cortex, Bd. 152: S. 1-20
De Simone, Elisabetta
;
Beyersmann, Elisabeth
;
Mulatti, Claudio
;
Mirault, Jonathan
und
Schmalz, Xenia
(2021):
Order among chaos: Cross-linguistic differences and developmental trajectories in pseudoword reading aloud using pronunciation Entropy.
In: PLOS One 16(5), e0251629
Schmalz, Xenia
;
Robidoux, Serje
;
Castles, Anne
und
Marinus, Eva
(2020):
Variations in the use of simple and context-sensitive grapheme-phoneme correspondences in English and German developing readers.
In: Annals of Dyslexia, Bd. 70: S. 180-199
[PDF, 666kB]
Galuschka, Katharina
;
Goergen, Ruth
;
Kalmar, Julia
;
Haberstroh, Stefan
;
Schmalz, Xenia
und
Schulte-Körne, Gerd
(2020):
Effectiveness of spelling interventions for learners with dyslexia: A meta-analysis and systematic review.
In: Educational Psychologist, Bd. 55, Nr. 1: S. 1-20
Schmalz, Xenia
;
Moll, Kristina
;
Mulatti, Claudio
und
Schulte-Koerne, Gerd
(2019):
Is Statistical Learning Ability Related to Reading Ability, and If So, Why?
In: Scientific Studies of Reading, Bd. 23, Nr. 1: S. 64-76
Diese Liste wurde am
Sat Jan 18 19:55:02 2025 CET
erstellt.