Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2021 | 2020 | 2017
Anzahl der Publikationen: 5

2022

Zeng, Yifan; Wang, Xuanyu; Silveira, Sarita; Solz, Jana Trott zu; Simmank, Fabian; Zaytseva, Yuliya; Bao, Yan und Paolini, Marco (2022): Symmetric in the striate but asymmetric in the extrastriate cortex when processing three-quarter faces: Neural underpinnings for aesthetic appreciations. In: Psych Journal, Bd. 11, Nr. 5: S. 720-728

2021

Tanida, Koji; Simmank, Fabian; Silveira, Sarita und Paolini, Marco (2021): Suddenly safe: Processing of conflicting feedback in assisted driving. In: Psych Journal, Bd. 10, Nr. 3: S. 491-493

2020

Simmank, Fabian; Avram, Mihai; Fehse, Kai; Sander, Tilmann; Zaytseva, Yuliya; Paolini, Marco; Bao, Yan und Silveira, Sarita (2020): Morality in advertising: An fMRI study on persuasion in communication. In: Psych Journal, Bd. 9, Nr. 5: S. 629-643

Wang, Xuanyu; Simmank, Fabian; Zhang, Dongxue; Zeng, Yifan; Silveira, Sarita; Sander, Tilmann; Bao, Yan und Paolini, Marco (2020): Aesthetics as a common denominator for moral and commercial judgments. In: Psych Journal, Bd. 10, Nr. 2: S. 187-189

2017

Fehse, Kai; Simmank, Fabian; Gutyrchik, Evgeny und Sztrokay-Gaul, Aniko (2017): Organic or popular brands-food perception engages distinct functional pathways. An fMRI study. In: Cogent Psychology, Bd. 4, 1284392 [PDF, 1MB]

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 20:28:55 2024 CET erstellt.