www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
2017
|
2009
Anzahl der Publikationen:
3
2017
Jacob, Barbara
;
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
und
Stephens, Elizabeth J.
(2017):
Good teaching feels good-but what is "good teaching"? Exploring teachers' definitions of teaching success in mathematics.
In: ZDM - The international Journal on Mathematics Education, Bd. 49, Nr. 3: S. 461-473
2009
Pekrun, Reinhard
und
Stephens, Elizabeth J.
(2009):
Goals, Emotions, and Emotion Regulation: Perspectives of the Control-Value Theory.
In: Human Development, Nr. 6: S. 357-365
[PDF, 179kB]
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
;
Goetz, Thomas
;
Stephens, Elizabeth J.
und
Jacob, Barbara
(2009):
Antecedents and effects of teachers’ emotional experiences. An integrated perspective and empirical test.
In:
Schutz, Paul A.
und
Zembylas, Michalinos
(Hrsg.): Advances in teacher emotion research : the impact on teachers' lives. Dordrecht: Springer. S. 129-152
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 22:02:56 2024 CET
erstellt.