www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
5
Zeitschriftenartikel
Stupnisky, Robert H.
;
Hall, Nathan C.
und
Pekrun, Reinhard
(2019):
Faculty enjoyment, anxiety, and boredom for teaching and research: instrument development and testing predictors of success.
In: Studies in Higher Education, Bd. 44, Nr. 10: S. 1712-1722
Stupnisky, Robert H.
;
Hall, Nathan C.
und
Pekrun, Reinhard
(2019):
The Emotions of Pretenure Faculty: Implications for Teaching and Research Success.
In: Review of Higher Education, Bd. 42, Nr. 4: S. 1489-1526
Stupnisky, Robert H.
;
Pekrun, Reinhard
und
Lichtenfeld, Stephanie
(2016):
New faculty members' emotions: a mixed-method study.
In: Studies in Higher Education, Bd. 41, Nr. 7: S. 1167-1188
Butz, Nikolaus T.
;
Stupnisky, Robert H.
;
Pekrun, Reinhard
;
Jensen, Jason L.
und
Harsell, Dana M.
(2016):
The Impact of Emotions on Student Achievement in Synchronous Hybrid Business and Public Administration Programs: A Longitudinal Test of Control-Value Theory.
In: Decision Sciences-Journal of innovative Education, Bd. 14, Nr. 4: S. 441-474
Daniels, Lia M.
;
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
;
Stupnisky, Robert H.
;
Stewart, Tara L.
und
Perry, Raymond P.
(2013):
Personal goals as predictors of intended classroom goals: Comparing elementary and secondary school pre‐service teachers.
In: British Journal of Educational Psychology, Bd. 83, Nr. 3: S. 396-413
Diese Liste wurde am
Sat Feb 15 22:12:59 2025 CET
erstellt.