Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2018 | 2017
Anzahl der Publikationen: 2

2018

Lee, Mikyoung und Vlack, Stephen van (2018): Teachers’ emotional labour, discrete emotions, and classroom management self-efficacy. In: Educational Psychology, Bd. 38, Nr. 5: S. 669-686

2017

Lee, Mikyoung; Schulz, Paul A. und Vlack, Stephen van (2017): Non-native English-speaking teachers’ anxieties and insecurities: Self-perceptions of their communicative limitations. In: Agudo, Martinez und Dios, Juan de (Hrsg.): Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms : Professional Challenges and Teacher Education. Trends in Applied Linguistics [TAL], Bd. 26. Berlin ; Boston: De Gruyter - De Gruyter Mouton. S. 119-138

Diese Liste wurde am Sun Mar 24 00:40:27 2024 CET erstellt.