Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 2

Zeitschriftenartikel

Friess, Maximilian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3575-0808; Haumann, Till; Alavi, Sascha; Ionut Oproiescu, Alexandru; Schmitz, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-7800-6582 und Wieseke, Jan (2024): The contingent effects of innovative digital sales technologies on B2B firms’ financial performance. In: International Journal of Research in Marketing [PDF, 661kB]

Scheidler, Sabrina ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-7691-3736; Edinger-Schons, Laura Marie; Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 und Wieseke, Jan (2019): Scrooge Posing as Mother Teresa: How Hypocritical Social Responsibility Strategies Hurt Employees and Firms. In: Journal of Business Ethics, Bd. 157, Nr. 2: S. 339-358

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 22:39:11 2024 CET erstellt.