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Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Vomberg, Arnd; Friess, Maximilian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3575-0808; Alavi, Sascha; Maag, Verena und Wieseke, Jan (Juli 2025): EXPRESS: The Different Effects of Mass-Media Marketing and Personal Sales Budgets across the Life Cycle of B2B High-Tech Start-ups. In: Journal of Marketing Research [Forthcoming]

Friess, Maximilian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3575-0808; Haumann, Till; Alavi, Sascha; Ionut Oproiescu, Alexandru; Schmitz, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-7800-6582 und Wieseke, Jan (2024): The contingent effects of innovative digital sales technologies on B2B firms’ financial performance. In: International Journal of Research in Marketing [PDF, 661kB]

Scheidler, Sabrina ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-7691-3736; Edinger-Schons, Laura Marie; Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 und Wieseke, Jan (2019): Scrooge Posing as Mother Teresa: How Hypocritical Social Responsibility Strategies Hurt Employees and Firms. In: Journal of Business Ethics, Bd. 157, Nr. 2: S. 339-358

Diese Liste wurde am Sun Oct 5 00:41:32 2025 CEST erstellt.