Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2024 | 2019
Anzahl der Publikationen: 3

2024

Wlömert, Nils; Papies, Dominik; Clement, Michel und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2024): Frontiers: The Interplay of User-Generated Content, Content Industry Revenues, and Platform Regulation: Quasi-Experimental Evidence from YouTube. In: Marketing Science, Bd. 43, Nr. 1: S. 1-12 [PDF, 2MB]

Wlömert, Nils; Papies, Dominik; Clement, Michel und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2024): Rejoinder on “Frontiers: The Interplay of User-Generated Content, Content Industry Revenues, and Platform Regulation: Quasi-Experimental Evidence from YouTube". In: Marketing Science, Bd. 43, Nr. 1: S. 16-19

2019

Papies, Dominik; Wlömert, Nils; Clement, Michel und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2019): How Access-Based Media Consumption Affects Marketing Elasticities. 48th European Marketing Academy Conference, Hamburg, Germany, 29.05. - 31.05.2019. Proceedings of the 48th European Marketing Academy Conference (EMAC 2019).

Diese Liste wurde am Sun Nov 24 00:07:23 2024 CET erstellt.