Smith, Karen und Kersten, Saskia
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9801-4109
(2018):
Exploring understandings of partnership in higher education using methods from corpus linguistics.
In: Student Engagement in Higher Education Journal, Bd. 2, Nr. 1: S. 112-113
[PDF, 337kB]
Vorschau

Externer Volltext: https://sehej.raise-network.com/raise/article/view/Bryson
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Fakultät: | Sprach- und Literaturwissenschaften > Department 3 > Anglistik |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 300 Sozialwissenschaft, Soziologie |
URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-108190-3 |
Bemerkung: | Teil von "Proceedings of the RAISE International Colloquium on Partnership" |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 108190 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Nov. 2023, 14:51 |
Letzte Änderungen: | 27. Nov. 2023, 11:56 |