Kertz-Welzel, Alexandra (2010): Gender und Curriculum. Zum unterrichtlichen Umgang mit der Musik von Komponistinnen und seinen musikpädagogischen Implikationen. In: Vogt, Jürgen (ed.) : Inhalte des Musikunterrichts. Wissenschaftliche Musikpädagogik, Vol. 4. Münster: LIT-Verl.. pp. 122-139 |
Full text not available from 'Open Access LMU'.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | History and Art History History and Art History > Department of History |
Subjects: | 700 Arts and recreation > 700 Arts 700 Arts and recreation > 780 Music |
ISBN: | 978-3-643-11311-5 |
Place of Publication: | Münster |
Annotation: | Sitzungsbericht 2009 der Wissenschaftlichen Sozietät Musikpädagogik |
Language: | German |
ID Code: | 28443 |
Deposited On: | 23. Jun 2016 11:34 |
Last Modified: | 28. Nov 2016 09:56 |
Repository Staff Only: item control page