Merse, Thorsten und Poorman, Fiona
(2017):
Voices from the University Classroom: Using Social Media for Collaborative Learning in Language Teacher Education.
In: Ludwig, Christian und Van de Poel, Kris (Hrsg.):
Collaborative learning and new media : new insights into an evolving field. Forum angewandte Linguistik, Bd. 59. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition. S. 131-152
| Dokumententyp: | Buchbeitrag |
|---|---|
| Fakultät: | Sprach- und Literaturwissenschaften > Department 3 > Anglistik |
| Themengebiete: | 400 Sprache > 420 Englisch, Altenglisch |
| ISBN: | 978-3-631-66797-2 |
| Ort: | Frankfurt am Main |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 56061 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 18. Jun. 2018 14:12 |
| Letzte Änderungen: | 18. Jun. 2018 14:12 |
