Gruber, Teresa (December 2017): Textualisierungsverfahren und grammatische Kategorien in kontrastiven Lerngrammatiken (Spanisch-Toskanisch) des 16. Jahrhunderts. In: Kaiser, Georg A.; Völker, Harald (eds.) : Philologie und Grammatik. Beihefte zur Zeitschrift für romanische Philologie, Vol. 415. Berlin; Boston: De Gruyter Mouton. pp. 75-92 |
Full text not available from 'Open Access LMU'.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Fremdsprachdidaktik; Frühe Neuzeit; idiomatische Kompetenz; Mehrsprachigkeit; Phraseologie |
Faculties: | Languages and Literatures > Department 2 > Romance Philology |
Subjects: | 400 Language > 450 Italian, Romanian, and related languages 400 Language > 460 Spanish and Portuguese languages |
ISBN: | 978-3-11-052776-6 ; 978-3-11-052463-5 |
Place of Publication: | Berlin; Boston |
Language: | German |
ID Code: | 57009 |
Deposited On: | 25. Jul 2018 19:03 |
Last Modified: | 04. Nov 2020 13:36 |
Repository Staff Only: item control page