ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0177-9717; Ceron, Andrea
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6686-5969; Fenoll, Vicente
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5851-4237; Haßler, Jörg
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2907-5228; Kruschinski, Simon
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3185-5656; Larsson, Anders Olof
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3621-4687; Magin, Melanie
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2545-3594; Schlosser, Katharina
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4172-7121 und Wurst, Anna-Katharina
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1371-7652
(2022):
Keep Them Engaged! Investigating the Effects of Self-centered Social Media Communication Style on User Engagement in 12 European Countries.
In: Political Communication, Bd. 39, Nr. 4: S. 429-453
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
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Fakultät: | Sozialwissenschaften > Kommunikationswissenschaft |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 300 Sozialwissenschaft, Soziologie |
ISSN: | 1058-4609 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 92850 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 01. Aug. 2022, 07:03 |
Letzte Änderungen: | 01. Aug. 2022, 07:03 |