ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2907-5228; Fenoll, Vicente
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5851-4237 und Magin, Melanie
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2545-3594
(2021):
Social media as a campaigning tool in elections: Theoretical considerations and state of research.
In: Haßler, Jörg; Magin, Melanie; Russmann, Uta und Fenoll, Vicente (Hrsg.):
Campaigning on Facebook in the 2019 European Parliament Election. Informing, Interacting with, and Mobilising Voters. Cham: Palgrave Macmillan. S. 23-39
Dokumententyp: | Buchbeitrag |
---|---|
Fakultät: | Sozialwissenschaften > Kommunikationswissenschaft |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 300 Sozialwissenschaft, Soziologie |
ISBN: | 978-3-030-73851-8 ; 978-3-030-73850-1 |
ISSN: | 2662-589X |
Ort: | Cham |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 92913 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 02. Aug. 2022, 08:17 |
Letzte Änderungen: | 02. Aug. 2022, 11:05 |