Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 2

Zeitschriftenartikel

Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Adler, Susanne J. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3211-6871; Rau, Lea ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0720-5909 und Schmitt, Bernd (Juni 2024): Using large language models to generate silicon samples in consumer and marketing research: Challenges, opportunities, and guidelines. In: Psychology & Marketing, Bd. 41, Nr. 6: S. 1254-1270 [PDF, 3MB]

Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268; Adler, Susanne J. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3211-6871; Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804; Cho, Gyeongcheol ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9237-0388; Diamantopoulos, Adamantios ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-5537-717X; Hwang, Heungsun ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5057-7479 und Liengaard, Benjamin D. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-1657-3108 (2024): Same model, same data, but different outcomes: Evaluating the impact of method choices in structural equation modeling. In: Journal of Product Innovation Management [PDF, 1MB]

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 21:50:24 2024 CET erstellt.