www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
2019
|
2018
Anzahl der Publikationen:
3
2019
Alqassab, Maryam
;
Strijbos, Jan-Willem
und
Ufer, Stefan
(2019):
Preservice mathematics teachers' beliefs about peer feedback, perceptions of their peer feedback message, and emotions as predictors of peer feedback accuracy and comprehension of the learning task.
In: Assessment & Evaluation in Higher Education, Bd. 44, Nr. 1: S. 139-154
2018
Alqassab, Maryam
;
Strijbos, Jan-Willem
und
Ufer, Stefan
(2018):
The impact of peer solution quality on peer-feedback provision on geometry proofs: Evidence from eye-movement analysis.
In: Learning and Instruction, Bd. 58: S. 182-192
Alqassab, Maryam
;
Strijbos, Jan-Willem
und
Ufer, Stefan
(2018):
Training peer-feedback skills on geometric construction tasks: role of domain knowledge and peer-feedback levels.
In: European Journal of Psychology of Education, Bd. 33, Nr. 1: S. 11-30
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 22:19:30 2024 CET
erstellt.