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Konferenzbeitrag

Bradt (geb. Colin), Delphine und Reichert (geb. Mahr), Sarah Isabel (2017): Exploring the Impact of Universities' Digital Advancement on Students' Perceptions - A Driver of Reputation and WoM Behavior? 50th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS), Hawaii, US, 2017. S. 1954-1963 [PDF, 984kB]

Bradt (geb. Colin), Delphine und Reichert (geb. Mahr), Sarah Isabel (Juli 2016): Universities Going Digital. 2016 Global Marketing Conference, Hong Kong, July 21-24, 2016. In: Proceedings of the 2016 Global Marketing Conference, Hong Kong, S. 1469-1480

Bradt (geb. Colin), Delphine und Schrempf, Fabian Peter Walter (2016): Should online shops wear ethical labels? Exploring the impact of ethical signals on consumers’ willingness to pay and purchasing intention on the internet. 2016 Global Marketing Conference, Hong Kong, July 21-24, 2016. In: Proceedings of the 2016 Global Marketing Conference, Hong Kong, S. 512

Diese Liste wurde am Sat May 11 22:41:47 2024 CEST erstellt.