Logo
DeutschClear Cookie - decide language by browser settings
Up a level
Export as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date
Jump to: Paper
Number of items: 3.

Paper

Stark, Robin; Gruber, Hans; Renkl, Alexander; Mandl, Heinz; Graf, Markus (December 1995): Dissoziation und Konvergenz instruktionaler Effekte beim komplexen Lernen. (Research report No. 63). LMU Munich: Chair of Education and Educational Psychology, Internet, ISSN 1614-6336

Stark, Robin; Gruber, Hans; Graf, Markus; Renkl, Alexander; Mandl, Heinz (October 1995): Komplexes Lernen in der kaufmännischen Erstausbildung: Kognitive und motivationale Aspekte. (Research report No. 58). LMU Munich: Chair of Education and Educational Psychology, Internet, ISSN 1614-6336

Stark, Robin; Graf, Markus; Renkl, Alexander; Gruber, Hans; Mandl, Heinz (July 1995): Förderung von Handlungskompetenz durch geleitetes Problemlösen und multiple Lernkontexte. (Research report No. 55). LMU Munich: Chair of Education and Educational Psychology, Internet, ISSN 1614-6336

This list was generated on Fri Aug 26 07:29:42 2016 CEST.