www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
|
Konferenzbeitrag
Anzahl der Publikationen:
7
Zeitschriftenartikel
Zeithammer, Robert
;
Stich, Lucas
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0703-9103
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Häubl, Gerald
(2024):
Strange Case of Dr. Bidder and Mr. Entrant: Consumer Preference Inconsistencies in Costly Price Offers.
In: International Journal of Research in Marketing
[PDF, 1MB]
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
;
Häubl, Gerald
;
Skiera, Bernd
und
Bernhardt, Martin
(2012):
Bid-Elicitation Interfaces and Bidding Behavior in Retail Interactive Pricing.
In: Journal of Retailing, Bd. 88, Nr. 1: S. 131-144
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
;
Zeithammer, Robert
und
Häubl, Gerald
(2010):
Optimal Reverse-Pricing Mechanisms.
In: Marketing Science, Bd. 29, Nr. 6: S. 1058-1070
Konferenzbeitrag
Zeithammer, Robert
;
Stich, Lucas
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Häubl, Gerald
(2021):
Risky Consumer Decision Making in Costly Participative Pricing.
52nd Association for Consumer Research North America Conference, Seattle (Virtual), USA, 08.10. - 30.10.2021
. Proceedings of the 49th Association for Consumer Research North America Conference (ACR 2021).
Stich, Lucas
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0703-9103
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Häubl, Gerald
(2018):
Product Transparency in Online Selling Mechanisms: Consumer Preference for Opaque Products.
49th Association for Consumer Research Conference, Dallas, Texas, USA, 11.10. - 14.10.2018
. Proceedings of the 49th Association for Consumer Research Conference (ACR 2018).
Zeithammer, Robert
;
Stich, Lucas
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Häubl, Gerald
(2015):
Paying for a Chance to Save Money: Participation Fees in Name-Your-Own-Price Selling.
46th Association for Consumer Research North American Conference, New Orleans, Louisiana, USA, 01.10. - 04.10.2015
. Proceedings of the 46th Association for Consumer Research Conference (ACR 2015). Bd. 43 S. 750
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
;
Bernhardt, Martin
;
Häubl, Gerald
und
Skiera, Bernd
(2005):
It's All in How You Ask: Effects of Price-Elicitation Format on Bidding Behavior in Reverse Pricing Markets.
26th Annual Conference of the Society for Judgment and Decision Making, Toronto, Canada, 11.11. - 14.11.2005
. Proceedings of the 26th Annual Conference of the Society for Judgment and Decision Making (SJDM 2005).
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 23:04:53 2024 CET
erstellt.