Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 3

Hochschulschrift

Hausmann, Maximilian G. (2016): Companies and Consumers in the Transition from Traditional to Social Media. Dissertation, Ludwig-Maximilians-Universität München

Konferenzbeitrag

Hausmann, Maximilian G.; Eberhardt, Johanna E.; Raithel, Sascha und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2017): The Interplay of Consumer Engagement in Social Media and Brand Favorability. Winter Marketing Academic Conference, Orlando, Florida, USA, February 17-19, 2017. Chandy, Rajesh; Inman, Jeffrey und Moorman, Christine (Hrsg.): In: Better marketing for a better world : Winter Marketing Academic Conference 2017 : AMA educators proceedings volume 28 : Orlando, Florida, USA, 17-19 February 2017, Chicago, IL, USA: American Marketing Association. D5

Hausmann, Maximilian G. und Niemann, Antje (2015): What Makes Online Complaints Critical? An Analysis of Third-Party Reactions Based on Justice Dimensions and Social Emotions. 2015 AMA Summer Marketing Educators' Conference, Chicago, Illinois, USA, 14-16 August 2015. Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.): In: AMA Summer Educators' Conference 2015. Improving Business Practice Through Marketing Insight, S. 371

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 20:37:43 2024 CEST erstellt.