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Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Houston, Mark B.; Kupfer, Ann-Kristin; Hennig-Thurau, Thorsten und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2018): Pre-release consumer buzz. In: Journal of the Academy of Marketing Science, Bd. 46, Nr. 2: S. 338-360

Konferenzbeitrag

Witmaier, Alexander (2018): Corporate Branding and Spillover Effects: The Role of Product Brands in Brand Equity Leverage and Dilution. Summer AMA Conference 2017, San Francisco, California, USA, 4 – 6 August 2017. Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.): In: Summer AMA Conference 2017. Innovation & Sustainability in Marketing, B3

Hausmann, Maximilian G. und Niemann, Antje (2015): What Makes Online Complaints Critical? An Analysis of Third-Party Reactions Based on Justice Dimensions and Social Emotions. 2015 AMA Summer Marketing Educators' Conference, Chicago, Illinois, USA, 14-16 August 2015. Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.): In: AMA Summer Educators' Conference 2015. Improving Business Practice Through Marketing Insight, S. 371

Houston, Mark B.; Hennig-Thurau, Thorsten; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Skiera, Bernd (2008): Consumer Anticipation of New Products: Conceptualization and Empirical Evidence regarding Pre-Release Buzz. AMA Winter Educators' Conference 2008, Austin, Texas, USA, 15.02. - 18.02.2008. Proceedings of the AMA Winter Educators' Conference 2008.

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 21:35:27 2024 CEST erstellt.