Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2020 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015
Anzahl der Publikationen: 11

2022

Beverungen, Daniel; Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477; Köster, Antonia und Lehrer, Christiane ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3401-3216 (2022): From private digital platforms to public data spaces: implications for the digital transformation. In: Electronic Markets, Bd. 32, Nr. 2: S. 493-501 [PDF, 861kB]

2020

Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2020): Do All Roads Lead to Rome? Exploring the Relationship Between Social Referrals, Referral Propensity and Stickiness to Video-on-Demand Websites. In: Business & Information Systems Engineering, Bd. 63, Nr. 4: S. 349-366 [PDF, 443kB]

2018

Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2018): Das Smartphone als Steuerungseinheit im Smart Home. Determinanten der Nutzung am Beispiel von Smart-TVs. Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2018, Lüneburg, Deutschland, 6.-9. März 2018. Drews, Paul; Funk, Burkhardt; Niemeyer, Peter und Xie, Lin (Hrsg.): In: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2018 : data driven X - turning data into value : Leuphana Unversität Lüneburg, 6.-9. März 2018, Bd. 3 Lüneburg: Leuphana Universität Lüneburg, Institut für Wirtschaftsinformatik. S. 1063-1074

2017

Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2017): Does the Source Matter? How Referral Channels and Personal Communication Tools Affect Consumers’ Referral Propensity. HICSS 2017, Waikoloa, Hawaii, January 4-7, 2017. In: Proceedings of the 50th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2017), Waikoloa, Hawaii, USA, January 4-7,

Köster, Antonia (2017): A Value-Based Approach to Understanding the Personal Relevance of Different Communication Features. ECIS 2016, Istanbul, Turkey, June 12-15, 2016. In: Proceedings of the 24th European Conference on Information Systems (ECIS 2016), Istanbul, Turkey, June 12-15,

2016

Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2016): Carefully choose your (payment) partner: How payment provider reputation influences m-commerce transactions. In: Electronic Commerce Research and Applications, Bd. 15: S. 26-37

Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477; Köster, Antonia und Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 (2016): The Strategic Role of Communication Standards for Media Companies. In: Lugmayr, Artur; Stojmenova, Emilija; Stanoevska-Slabeva, Katarina und Wellington, Robert (Hrsg.): Information Systems and Management in Media and Entertainment Industries. Cham: Springer. S. 83-99

Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335; Torremante, Larissa; Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 und Heinze, Jörg (2016): Vertrauensbildung durch soziale Empfehlungen. Zur Rolle von Empfehlungssystemen im M-Commerce. In: Informatik-Spektrum, Bd. 39, Nr. 2: S. 147-54

2015

Köster, Antonia; Kaltenegger, Natalie und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2015): Searching for new perspectives? Towards Entrepreneurial Orientation and the inclusion of the provider perspective in current Information Systems Research. Institut für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien: Arbeitsbericht, 2/2015 [PDF, 358kB]

Torremante, Larissa; Köster, Antonia und Heinze, Joerg (2015): Mobile Recommender Systems: Trust and Context-Awareness. MobileHCI '15, Copenhagen Denmark, August 24 - 27, 2015. In: Proceedings of the 17th International Conference on Human-Computer Interaction with Mobile Devices and Services Adjunct, S. 781-788

Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2015): The Role of Communication Types on Referral Acceptance in Social Networks. 21st Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2015, Puerto Rico, August 13-15, 2015. In: AMCIS 2015 Proceedings,

Diese Liste wurde am Sat Nov 23 22:05:03 2024 CET erstellt.