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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2019 | 2018
Anzahl der Publikationen: 3

2019

Kakatkar, Chinmay und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2019): Marketing analytics using anonymized and fragmented tracking data. In: International Journal of Research in Marketing, Bd. 36, Nr. 1: S. 117-136

2018

Kakatkar, Chinmay; Groote, Julia K. de; Füller, Johann und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2018): The DNA of Winning Ideas: A Network Perspective of Success in New Product Development. 78th Annual Conference of the Academy of Marketing, Chicago, Illinois, USA, 10.08. - 14.08.2018. Proceedings of the 78th Annual Conference of the Academy of Marketing (AOM 2018).

Kakatkar, Chinmay (2018): Advanced Applications of Network Analysis in Marketing Science. Electronic commerce & digital markets, Bd. 7. 1. Norderstedt: Books on Demand.

Diese Liste wurde am Sat Apr 27 20:00:47 2024 CEST erstellt.