Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 3

Monographie

Kakatkar, Chinmay (2018): Advanced Applications of Network Analysis in Marketing Science. Electronic commerce & digital markets, Bd. 7. 1. Norderstedt: Books on Demand.

Zeitschriftenartikel

Kakatkar, Chinmay und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2019): Marketing analytics using anonymized and fragmented tracking data. In: International Journal of Research in Marketing, Bd. 36, Nr. 1: S. 117-136

Konferenzbeitrag

Kakatkar, Chinmay; Groote, Julia K. de; Füller, Johann und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2018): The DNA of Winning Ideas: A Network Perspective of Success in New Product Development. 78th Annual Conference of the Academy of Marketing, Chicago, Illinois, USA, 10.08. - 14.08.2018. Proceedings of the 78th Annual Conference of the Academy of Marketing (AOM 2018).

Diese Liste wurde am Sat Mar 23 21:30:11 2024 CET erstellt.