Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2021 | 2019 | 2018
Anzahl der Publikationen: 4

2022

Lohbeck, Annette; Toth-Kiraly, Istvan und Morin, Alexandre J. S. (2022): Disentangling the associations of academic motivation with self-concept and academic achievement using the bifactor exploratory structural equation modeling framework. In: Contemporary Educational Psychology, Bd. 69, 102069

2021

Lohbeck, Annette und Frenzel, Anne Christiane (2021): Latent motivation profiles for choosing teaching as a career: How are they linked to self-concept concerning teaching subjects and emotions during teacher education training? In: British Journal of Educational Psychology, Bd. 92, Nr. 1, e12437

2019

Lohbeck, Annette und Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 (2019): Bereichsspezifität und Korrelate von Lehrerselbstwirksamkeitsüberzeugungen hinsichtlich der Förderung des Schülerengagements. In: Empirische Pädagogik. Zeitschrift zur Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung, Bd. 33, Nr. 2: S. 195-211

2018

Lohbeck, Annette; Hagenauer, Gerda und Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 (2018): Teachers' self-concepts and emotions: Conceptualization and relations. In: Teaching and Teacher Education, Bd. 70: S. 111-120

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 21:10:16 2024 CEST erstellt.