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Anzahl der Publikationen: 5

Zeitschriftenartikel

Scherr, Sebastian; Mares, Marie-Louise; Bartsch, Anne und Götz, Maya (2018): On the relevance of parents and TV as socializers of 6-19 year-olds' expressions of emotion: representative data from Germany. In: Journal of Children and Media, Bd. 12, Nr. 1: S. 33-50

Oliver, Mary Beth; Raney, Arthur A.; Slater, Michael D.; Appel, Markus; Hartmann, Tilo; Bartsch, Anne; Schneider, Frank M.; Janicke-Bowles, Sophie H.; Kraemer, Nicole; Mares, Marie-Louise; Vorderer, Peter; Rieger, Diana; Dale, Katherine R. und Das, Enny (2018): Self-transcendent Media Experiences: Taking Meaningful Media to a Higher Level. In: Journal of Communication, Bd. 68, Nr. 2: S. 380-389

Bartsch, Anne; Mares, Marie-Louise; Scherr, Sebastian; Kloß, Andrea; Keppeler, Johanna und Posthumus, Lone (Oktober 2016): More Than Shoot-Em-Up and Torture Porn. Reflective Appropriation and Meaning-Making of Violent Media Content. In: Journal of Communication, Bd. 66, Nr. 5: S. 741-765

Mares, Marie-Louise; Bartsch, Anne und Bonus, James Alex (2016): When meaning matters more. Media preferences across the adult life span. In: Psychology and Aging, Bd. 31, Nr. 5: S. 513-531

Lexikon-Artikel

Markiewitz, Antonia und Arendt, Florian (2020): Agenda-Setting. In: Bulck, Karl van den; Ewoldsen, David R.; Mares, Marie-Louise und Scharrer, Erica (Hrsg.): The International Encyclopedia of Media Psychology. Hoboken: Wiley

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 18:11:11 2024 CEST erstellt.