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Anzahl der Publikationen: 8

Buchbeitrag

Niemann, Antje; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Heß, Nicole J. (2018): Einflussfaktoren auf die Weitergabe persönlicher Daten - Eine Untersuchung am Beispiel von Pay-how-you-drive-Tarifen. In: Beenken, Matthias; Knörrer, Dieter; Moormann, Jürgen und Schmidt, Dietmar (Hrsg.): Digital Insurance. Strategien, Geschäftsmodelle, Daten. 1. Auflage. Frankfurt am Main: Frankfurt School Verlag. S. 595-624

Lexikon-Artikel

Zimmermann, Lorenz und Niemann, Antje (2016): Using Virtual Stock Markets as a Research Tool – Insights from Marketing and Management Science. In: Lee, In (Hrsg.): Encyclopedia of E-Commerce Development, Implementation, and Management. Hershey: IGI Global. S. 1130-1138

Konferenzbeitrag

Heß, Nicole J.; Rapp, Verena; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Niemann, Antje (2019): Track Me If You Can: A Nuanced Perspective on Consumers’ Value Assessment of Data-Based Insurance Tariffs and Related Data Disclosure Behavior. 28th Frontiers in Service Conference, Singapore, July 18 – 21, 2019.

Heß, Nicole J.; Rapp, Verena; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Niemann, Antje (2019): Track Me If You Can: Service-Related Technologies in the Insurance Industry - A Nuanced Perspective on Consumers' Value Assessment and Data Disclosure Behavior. AMA Winter Academic Conference 2019, Austin, Texas, USA, 22-24 February 2019. Lam, Son K.; Luo, Xueming und Giesler, Markus (Hrsg.): In: Understanding complexity, transforming the marketplace, Chicago, IL, USA: American Marketing Association.

Niemann, Antje; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Heß, Nicole J. (2018): Customers’ Expectations of Fair Data Collection and Usage – A Mixed Method Approach. Proceedings of the 2018 Global Marketing Conference, Tokyo, Japan, Tokyo, Japan, July 19 - 22, 2018.

Niemann, Antje und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2016): Consumers' Expectations of Fair Data Collection and Usage. A Mixed Method Analysis. 49th Hawaii International Conference on System Sciences, Koloa, HI, USA, Jan. 5, 2016 to Jan. 8, 2016. Bui, Tung X. und Sprague, Ralph H. (Hrsg.): In: Proceedings of the 49th Annual Hawaii International Conference on System Sciences : 5-8 January 2016, Kauai, Hawaii, Piscataway, NJ: IEEE. S. 3646-3655

Niemann, Antje und Rapp, Verena (2016): Private Health Data Disclosure – A Repeated Scenario Design to Investigate the Willingness to Provide Data Access to Insurance Companies. 2016 Global Marketing Conference, Hong Kong, July 21-24, 2016. In: Proceedings of the 2016 Global Marketing Conference, Hong Kong, S. 97-98

Hausmann, Maximilian G. und Niemann, Antje (2015): What Makes Online Complaints Critical? An Analysis of Third-Party Reactions Based on Justice Dimensions and Social Emotions. 2015 AMA Summer Marketing Educators' Conference, Chicago, Illinois, USA, 14-16 August 2015. Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.): In: AMA Summer Educators' Conference 2015. Improving Business Practice Through Marketing Insight, S. 371

Diese Liste wurde am Sat Mar 23 20:55:42 2024 CET erstellt.