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Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Pescher, Christian; Reichhart, Philipp und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2014): Consumer Decision-making Processes in Mobile Viral Marketing Campaigns. In: Journal of Interactive Marketing, Bd. 28, Nr. 1: S. 43-54

Pescher, Christian und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2014): Relevance of actors in bridging positions for product-related information diffusion. In: Journal of Business Research, Bd. 67, Nr. 8: S. 1630-1637

Reichhart, Philipp; Pescher, Christian und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2013): A comparison of the effectiveness of e-mail coupons and mobile text message coupons for digital products. In: Electronic Markets, Bd. 23, Nr. 3: S. 217-225

Pescher, Christian und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2013): Accounting for Word-of-Mouth Effects in Preference-Based Market Forecasts. In: Journal of Forecasting, Bd. 33, Nr. 2: S. 95-107

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 20:02:35 2024 CEST erstellt.