www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
2014
|
2010
|
2009
|
2008
Anzahl der Publikationen:
6
2014
Schloderer, Matthias P.
;
Sarstedt, Marko
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268
und
Ringle, Christian M.
(2014):
The relevance of reputation in the nonprofit sector: the moderating effect of socio-demographic characteristics.
In: International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, Bd. 19, Nr. 2: S. 110-126
2010
Sarstedt, Marko
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268
und
Schloderer, Matthias P.
(August 2010):
Developing a measurement approach for reputation of non-profit organizations.
In: International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, Bd. 15, Nr. 3: S. 276-299
Raithel, Sascha
;
Abimbola, Temi
;
Wilczynski, Petra
;
Schloderer, Matthias P.
und
Schwaiger, Manfred
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2010):
The value‐relevance of corporate reputation during the financial crisis.
In: Journal of Product & Brand Management, Bd. 19, Nr. 6: S. 389-400
Schloderer, Matthias P.
und
Schwaiger, Manfred
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2010):
Reputation Effects in the Nonprofit Sector: Investigating the Moderating Effect of Potential Donors' Characteristics.
2010 Global Marketing Conference at Tokyo, Tokyo, Japan, 9th-12th September 2010
.
2009
Schloderer, Matthias P.
;
Ringle, Christian M.
und
Sarstedt, Marko
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268
(2009):
Einführung in die varianzbasierte Strukturgleichungsmodellierung. Grundlagen, Modellevaluation und Interaktionseffekte am Beispiel von SmartPLS.
In: Theorien und Methoden der Betriebswirtschaft. München: S. 564-592
2008
Ringle, Christian M.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804
;
Schloderer, Matthias P.
und
Schwaiger, Manfred
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2008):
Accounting for Unobserved Heterogeneity in the Analysis of Antecedents and Consequences of Corporate Reputation: An Application of FIMIX-PLS.
37th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), University of Brighton, Brighton, UK, 27–30 May 2008
. In: Proceedings of the 37th Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), S. 1-9
Diese Liste wurde am
Sat Nov 16 21:48:56 2024 CET
erstellt.