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Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Fischer, Marc und Tellis, Gerard J. (2015): Skimming or Penetration? Strategic Dynamic Pricing for New Products. In: Marketing Science, Bd. 34, Nr. 2: S. 235-249

Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Tellis, Gerard J. (2006): Does the Internet Promote Better Consumer Decisions? The Case of Name-Your-Own-Price Auctions. In: Journal of Marketing, Bd. 70, Nr. 1: S. 65-78

Konferenzbeitrag

Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Tellis, Gerard J. (2004): Are Internet Shoppers Rational? Application to Online-Bidding Behavior at a Name-Your-Own-Price Retailer. AMA Winter Marketing Educators' Conference 2004, Scottsdale, Arizona, USA. AMA Winter Academic Conference Proceedings. Bd. 15 S. 96-97

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 21:40:23 2024 CEST erstellt.