Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2020 | 2018 | 2017 | 2016
Anzahl der Publikationen: 5

2020

Fortsch, Christian; Dorfner, Tobias; Baumgartner, Julia; Werner, Sonja; Kotzebue, Lena von und Neuhaus, Birgit J. (2020): Fostering Students' Conceptual Knowledge in Biology in the Context of German National Education Standards. In: Research in Science Education, Bd. 50, Nr. 2: S. 739-771

2018

Förtsch, Christian; Werner, Sonja; Kotzebue, Lena von und Neuhaus, Birgit J. (2018): Effects of high-complexity and high-cognitive-level instructional tasks in biology lessons on students' factual and conceptual knowledge. In: Research in Science & Technological Education, Bd. 36, Nr. 3: S. 353-374

2017

Werner, Sonja; Förtsch, Christian; Boone, William; Kotzebue, Lena von und Neuhaus, Birgit J. (21. Juli 2017): Investigating How German Biology Teachers Use Three-Dimensional Physical Models in Classroom Instruction: a Video Study. In: Research in Science Education

Förtsch, Christian; Werner, Sonja; Dorfner, Tobias; Kotzebue, Lena von und Neuhaus, Birgit J. (2017): Effects of Cognitive Activation in Biology Lessons on Students' Situational Interest and Achievement. In: Research in Science Education, Bd. 47, Nr. 3: S. 559-578

2016

Förtsch, Christian; Werner, Sonja; Kotzebue, Lena von und Neuhaus, Birgit J. (2016): Effects of biology teachers' professional knowledge and cognitive activation on students' achievement. In: International Journal of Science Education, Bd. 38, Nr. 17: S. 2642-2666

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 21:54:32 2024 CET erstellt.